2011. november 11., péntek

Kisbélusnak

Drága Kisonokám!
Ládd-é, okos dolog ez a kompúter, mosmán néked is írhatok elektronyos levelet. De azér mutassad meg anyádéknak is, mer fontos dógokat sorolok. Tudod millen nagyon szeretlek én tígedet meg a Danikát, a szüvem szakadna meg ha véletlensígbül bántanyi kellene valamelyikteket, de Isten lássa lelkem, ha mégeccer a macska vackáho dugjátok az egírfogót, a partfissal tángállak el benneteket de rettenetessen. Mán három hete is megvan hogy itten vótatok és szegíny Cirmos még mindég sántít. Aztat is íszrevettem azóta, hogy a drágajó kalbászt felétettétek a Bundáskutyával, de hogy hun a dagasztótekenyőm, annak még nem bírtam utánajárni. Na és azzal kelletett vóna kezdenyi hogy a Melcsikétül hallottam millen szörnyűsíges kípet raktál fel rulam arra a fészbukra. Hát ha aztat le nem szeded rögvest akkor többetse eszel az én csőrögefánkombul! Csókollak sokszor meg a Danikát is:
Julis mama

Drága Julis mama, a dagasztóteknő fent van a padláson, de Julis mama helyében én többet nem használnám, mert a Dani csigafarmot rendezett be benne az itthonról vitt csigáinak mert félt hogy elpusztulnak a befőttesüvegben és így aztán a teknőbe döglöttek bele. Azt a fényképet ami a facebook-on van akkor csináltam Julis mamáról amikor aludni tetszett, sajnálnám levenni mert már 86 like-ot kapott, igaz csaltam kicsit mert azt írtam rá, hogy "Belógtam a hullaházba". Ugye nem tetszik haragudni?! Sok puszi: Kisbélus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése